השר גנץ מאשים: "פגיעה בחברה הישראלית בזמן מלחמה"

חדשות קול חי No Comments on השר גנץ מאשים: "פגיעה בחברה הישראלית בזמן מלחמה"

לאחר אייזנקוט, גם השר בני גנץ תוקף את כנס ההתיישבות אמש: ״השתתפות השרים וחברי הקואליציה בכנס אתמול – פגעה בחברה הישראלית בזמן מלחמה. הם פגעו בלגיטימציה שלנו בעולם, פגעו במאמצים לייצר מסגרת להשבת חטופינו"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי השר איזנקוט שהאשים את משתתפי כנס ההתיישבות שלדבריו היה "אירוע שמפלג את החברה הישראלית," יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, תוקף אף הוא את הכנס ומשתתפיו: "השתתפות השרים וחברי הקואליציה בכנס אתמול – פגעה בחברה הישראלית בזמן מלחמה. הם פגעו בלגיטימציה שלנו בעולם, פגעו במאמצים לייצר מסגרת להשבת חטופינו".

גנץ פנה לראה"מ ואמר: "ראש הממשלה, זה לא הזמן לדבר לבייס אלא לפעול למען כל העם. האחריות של כולנו. זה הזמן, לתת גב ללוחמי צה"ל, השב"כ, המוסד ולשוטרים. לא משנה מה דעותיהם ולא משנה מאיפה באו. זה הזמן להראות לעולם עוצמה, ולהתנהל כאגרוף אחד מול האויבים בעזה ובלבנון ובאיראן. יהיה זמן למאבקים. לא עכשיו, לא כשנלחמים, לא כש-136 משפחות חטופים נושאות את עיניהן אל ההנהגה. העם הזה ראוי להנהגה שתתנהל באחריות ושכל אחד ינשוך שפתיים".

"חבריי ואני התרענו בפני ראש הממשלה לפני הכנס, שוחחתי איתו גם בנושא ח"כ גוטליב שממשיכה לכהן בוועדת החוץ והביטחון כממלאת מקום, תוך פגיעה באנשי הביטחון שזקוקים לגיבוי היום יותר מתמיד. היא חייבת להיות מודחת מתפקידה".

"אני יודע שיש רבים בעם שנפגעים מההתנהלות הזו. אני יודע שיש רבים בחזית שנפגעים ממנה. ואני יודע שרוב העם לא מתנהג כך, ולא חש כך. היום במיוחד, אני מבקש לחזק את כל מי שבחזית ובעורף, להגיד לכם שהעם איתכם. כולנו מאחוריכם. אנחנו מאוחדים, ואנחנו ננצח".

"חשוב שנדע ושהעולם ידע – מי שמנהל את קבלת ההחלטות הוא קבינט המלחמה והקבינט המדיני ביטחוני ככלל. מי שרקד ופילג, אינו מחליט, ומי ששותק ונגרר – אינו מנהיג. זה מאוד קשה, אבל בעת הזו, האחריות מחייבת את חבריי ואותי להישאר בקבינט ובממשלה כדי שיתקבלו ההחלטות הקשות והנכונות שבפנינו, כדי לשמור על המדינה של כולנו חזקה ומאוחדת בעת צרה".

"אנחנו חייבים לוודא שההחלטות האחראיות מתקבלות ולכן אנחנו שם. בהמשך, כשהמצב יתייצב, נחזור לעם, והציבור כולו יאמר את דברו למי שבימים של שותפות גורל בעם, עוסק בגורלו הפוליטי".



0 תגובות